2.Առարկան <<Տեխնոլոգիա>>
3.Դասի
թեման/ վերնագիրը <<Խցանից
մարդուկներ>>,Ձեռնարկատիրական կրթությունից ինտեգրված թեմա՝ <<Ապրանք և
ծառայություն>>
4.Կատարման ժամկետը՝
25.10.2017թ. 5.Պատասխանատուն՝
Առարկայական մեթոդմիավորման նախագահ ՝ Ի. Թևանյան 6.
Ուսուցիչ՝ Ի. Թևանյան
7.Նպատակ /ներ/ ը.
Ակադեմիական`
Ակադեմիական`
·
Գիտելիքներ հաղորդել ապրանքի և ծառայության վերաբերյալ:
·
Սովորեցնել մարդուկներ պատրաստել:
Սոցիալական`
Սոցիալական`
·
Ձևավորել մարդուկների պատրաստման կարողություն
·
Նպաստել ինքնուրույն և ստեղծագործական ակտիվության զարգացմանը
Արժեքային`
Արժեքային`
·
Կարևորվի յուրաքանչյուր կատարված աշխատանք
·
Գիտակցվի, կատարված աշխատանքի որակի կարևորությունը
·
Նպաստել գեղագիտական և աշխատանքային դաստիարակությանը
·
Բիզնես մտածելակերպի տարրերի ձևավորում
8.Համառոտ նկարագրությունը
/կառուցվածքը, տարբեր մասերի կենսագործումը և այլն/:
Ուսուցիչը ներկայացավ ողջույնի խոսքով և կարևորեց նոր ինտեգրված՝ << Ձեռնարկատիրական կրթություն>> առարկայի
դերը ուսումնական
գործունեության զարգացման համար: Հարց
ու պատասխանի միջոցով ամփոփվեց նախորդ դասաժամերին անցած <<Ձեռներեց>> թեման՝ ամրապնդելով ստացած գիտելիքները:Նոր
նյութը մատուցեց դասախոսությամբ՝ ներկայացնելով <<բարիք>> հասկացությունը և նրա տեսակները: Աշակերտների
կողմից բերված օրինակները ամրացվեցին ցուցապաստառին:Ֆիզկուլտ
դադարի ժամանակ աշակերտների կողմից պատրաստված թղթադրմաներով վաճառվեցին <<Սուտլիկ Որսկանը>> բեմականացման
համար նախատեսված տոմսերը:Աշակերտների
կողմից պատրաստված մարդուկներով ցուցադրվեց <<Սուտլիկ
Որսկանը>>բեմականացումը:Ամփոփումը կատարվեց մնջախաղով, որտեղ
աշակերտները ներկայացան <<ապրանք>>-ի և <<ծառայության>> կերպարների տեսքով: 9.Կահավորվածությունը՝ գերազանց
10. Ներկաները. ԴԱԿ՝ Ն. Իսակյան,հումանիտար մեթոդմիավորման նախագահ՝ Մ. Կոստանյան,ուսուցիչներ՝ Վ. Մինասյան,Մ. Օսիպյան, ուսուցչի օգնական՝
10. Ներկաները. ԴԱԿ՝ Ն. Իսակյան,հումանիտար մեթոդմիավորման նախագահ՝ Մ. Կոստանյան,ուսուցիչներ՝ Վ. Մինասյան,Մ. Օսիպյան, ուսուցչի օգնական՝
Ն. Հարությունյան:
Комментариев нет:
Отправить комментарий