2.Անվանումը՝ <<ԲՆություն >> :
3.Կատարման ժակետը` 18.12.2015թ:
4.Պատասխանատուն՝ տարրական
մեթոդմիավորման նախագահ՝ Անուշ Պողոսյան :
5. Կազմակերպիչ /ներ/ը՝ դասվար՝
Անուշ Պողոսյան:
6.Նպատակ /ներ/ ը.
Աշակերտները
կամրապնդեն իրենց ունեցած գիտելիքները << Բնություն >> թեմայի վերաբերյալ:
7.Համառոտ նկարագրությունը /կառուցվածքը, տարբեր մասերի կենսագործումը
և այլն/:
Դասվար Անուշ Պողոսյանը դասը սկսեց սալիկահանդեսի միջոցով ,որը ընդգրկում էր << Բնություն>> թեման :Խթանման փուլում աշակերտները լրացրեցին խաչբառն
՝ արդյունքում ստանալով
բնություն բառը : Յուրաքանչյուր աշակերտ, ստանալով իր
անհատական քարտը և հաշվառման աղյուսակում դնելով համապատասխան << . >> նշանը , սկսեց աշխատել անհատական հանձնարարությունների փոխստուգման մեթոդիկայով
:Փոխստուգումն իրականացվեց փոփոխական կազմով
զույգերով:
Իմ կարծիքով անցած նյութի կրկնության և ամրապնդման
համար նախընտրելի է անհատական հանձնարարությունների փոխստուգման մեթոդիկան , քանզի դրանից
հետո տրվող թեմատիկ գրավոր աշխատանքում աշակերտները ցուցաբերում
են բարձր որակական ցուցանիշներ:
8.Կահավորվածությունը՝
գերազանց:
9.Մասնակցում էին
2-րդ դասարանների
աշակերտները:
10.Ակտիվ
էին. Սամվել Սիմոնյանը, Անահիտ Գաբրիելյանը և Անի Գյուրջյանը :
11. Ներկաները.
Տնօրեն՝ Մ. Գանդալյան , ԴԱԿ ՝ Ա.Մնացականյան,ուսուցիչներ
և ծնողներ :
Комментариев нет:
Отправить комментарий