2.Առարկան Մայրենի :
3.Կատարման ժամկետը՝
18.10.2016թ:
4.Պատասխանատուն՝ Առարկայական մեթոդմիավորման
նախագահ Անուշ Պողոսյան :
6.Նպատակ /ներ/ ը.
.Աշխարհաճանաչողական տեղեկությունների միջոցով կզարգացնեն խոսքն
ու մտածողությունը՝ վերարտադրելով թեմատիկ
նկարի բովանդակությունը:
.Պատմությունից կառանձնացնեն մեկնաբառը պարունակող նախադասությունը , ապա կկատարեն աշխատանք մեկնաբառի
շուրջ ՝ կազմելով հնչյունա-վանկային
գծապատկերը:
.Բառերի կամ վանկերի մեջ կառանձնացնեն ա հնչյունը , ընդօրինակելով ուսուցչին ՝ տառը կգրեն գրատախտակին, ջրաներկով
և հաշվեձողիկներով կստանան տառապատկերը:
7.Համառոտ նկարագրությունը /կառուցվածքը, տարբեր մասերի կենսագործումը և այլն/:
Ա հնչյուն –տառի մուտքն ազդարարվեց Համո Սահյանի <<Մեր
լեզուն մեր խիղճն է դա >> բանաս-տեղծությամբ գրված երգով ,
որից հետո դասվար Անուշ Պողոսյանը ողջունեց բոլորին ՝ նշելով , որ դասը նվիրված Ա
հնչյուն-տառի տարեդարձին , կարևոր հիմնաքար
է ուսման մեջ ՝ գրաճանաչ դառ-նալու ճանապարհին:1-ին
դասարանի աշակերտը հանդես եկավ արտասանությամբ:Այնուհետև
ուսուցչուհին հարց ու պատասխան մեթոդի կիրառմամբ
կատարեց հին նյութի հարցում :Աշակերտը կառուցեց նախադասությունների գծապատկերները և ինքնուրույն կատարեց բառերի հնչյունա-վանկային վերլուծությունը: Նոր
նյութը մատուցելուց առաջ
ուսուցչուհին ներկայացրեց ,որ Հայաստանը ամենահին երկրներից մեկն է , որտեղ ստեղծվել է
ազգային գիրն ու գրականությունը և այդ
չափազանց կարևոր գործն իր ուսերին է վերցրել Մեսրոպ Մաշտոցը՝ հայոց ամենամեծ ուսուցիչը:Որից
հետո դիտեցին սալիկա-հանդես՝ նվիրված Ա հնչյուն
–տառին, ապա դասվարի հետ միասին կատարեցին թեմատիկ նկարի վերարտադրում՝ առանձնացնելով մեկնաբառը
պարունակող նախադասությունը:Աշխատանքն
ավարտելուց հետո գրատախտակին ՝ ուսուցչուհու
օգնությամբ սովորեց Ա հնչյուն-տառի գրելա-ձևը:Որպես ֆիզկուլտ-դադար ՝ աշակերտը կատարեց ջրաներկով և
հաշվեձողիկներով աշխատանք ՝ ստանալով Ա հնչյուն-տառի
տառապատկերը:Թաթուլին ոգևորելու համար 2-րդ և 3-րդ դասարանի աղջիկները հանդես եկան երգով ՝ նվիրված Ա տառին :Դասի վերջում տնօրեն Մերի
Գանդալյանը ևս մեկ անգամ շնորհավորեց Թաթուլին և դասվարին տոնի կապակցությամբ ՝ մաղթելով
աշակերտին խելացիություն, հաջողություններ
ուսման մեջ, իսկ ուսուցչուհուն՝ բեղմնավոր աշխատանք : Աշակերտ-ները համտեսեցին
Ա հնչյուն –տառի բլիթները,իսկ Թաթուլը տնօրենի կողմից արժանացավ նվերների:
8.Կահավորվածությունը՝ գերազանց:
9. Ներկաները. Տնօրեն ՝ Մերի Գանդալյան,
ծնողներ , ուսուցիչներ:
Комментариев нет:
Отправить комментарий