2.Անվանումը՝ «Խաղ-մրցույթ
մայրենիից»
3.Կատարման ժամկետը՝ 24. 11 .2017թ.
4.Պատասխանատուն/երը/՝ Առարկայական մեթոդմիավորման նախագահ՝ Ի.Թևանյան, հումանիտար մեթոդմիավորման նախագահ՝ Մ.Կոստանյան
5. Կազմակերպիչ /ներ/ը՝
Դասվար՝ Վ. Մինասյան, Մ.Կոստանյան, Ի.Թևանյան
6.Նպատակ /ներ/ ը.
. Հարստացնել աշակերտների գիտելիքները
<<Մայրենի>> առարկայից ,
. Ձևավորել մրցակցային տարր և արագ կողմնորոշվելու ընդունակություններ:
. Ձևավորել մրցակցային տարր և արագ կողմնորոշվելու ընդունակություններ:
7.Համառոտ նկարագրությունը /կառուցվածքը, տարբեր մասերի կենսագործումը և այլն/:
<<Մայրենի>> առարկայի մակարդակի ուսումնասիրության շրջանակներում այն
դասավանդող ուսուցիչները նախաձեռնել էին խաղ-մրցույթ՝ լոտոյի տեսքով՝ 3-6-րդ դասարանների
աշակերտների համար:Մրցույթի սկզբում Մ.Կոստանյանը կարևորեց <<Մայրենի>>
առարկայի անգնահատելի դերն ու նշանակությունը՝ մեջբերելով ասույթներ նշանավոր գործիչներից, աշակերտներին կոչ անելով առատորեն
ուսումնասիրելու հայերենը:Այնուհետև Ի.Թևանյանը
մանրամասն բացատրեց խաղ լոտոյի կանոնները՝ աշակերտներին ոգեկոչելով և մղելով ակտիվ խաղի:Խաղավարները, պատահականության սկզբունքով
արկղից հանելով խաղաքարտերը, ընթերցում էին հարցերը, որոնք արագ տեղ էին գտնում աշակերտների մոտ գտնվող խաղադաշտերի
վրա:Այն աշակերտները, ովքեր անսխալ լրացրել էին
իրենց բոլոր խաղադաշտերը և ոչ մի վրիպում
չունեին, զբաղեցրին 1-ին,2-րդ և 3-րդ տեղերը:
Տնօրենի ժ/պ Ա.Հովհաննիսյանը շնորհակալություն հայտնեց կազմակերպիչներին, իսկ աշակերտներին ոգևորեց խաղում ակտիվություն ցուցաբերելու
համար: 3-րդ, 4-րդ և 5-րդ դասարանների աշակերտները՝ Հրանտ Ոսկանյանը, Անահիտ
Գաբրիելյանը,Արամ Պողոսյանն Ա. Հովհաննիսյանի
կողմից արժանացան պատվոգրերի:
8.Կահավորվածությունը՝ գերազանց:
9.Մասնակցում էին ՝ 3-6-րդ դասարանների աշակերտները:
10.Ակտիվ էին՝ 3-6-րդ դասարանների
աշակերտները:
11. Ներկաները՝ Տնօրենի ժ/պ՝ Ա .Հովհաննիսյան, ԴԱԿ՝ Ն. Իսակյան, ուսուցիչներ՝ Մ.Ադամյան,Հ.Գրիգորյան,Մ.Օսիպյան,Ս.Հարությունյան,Ս.Փարսադանյան:
Комментариев нет:
Отправить комментарий