1.Օրվա իրադարձությունը՝ ցուցատախտակի թարմացում:
2.Անվանումը՝ << Սովորում ենք , տրամաբանում
և մտածում>>:
3.Կատարման ժակետը` 17.11. 2016թ:
4.Պատասխանատուն՝ Առարկայական մեթոդմիավորման նախագահ՝ Անուշ Պողոսյան
:
5. Կազմակերպիչ /ներ/ը՝ Դասվար՝ Անուշ Պողոսյան:
6.Նպատակ /ներ/ ը.
.Աշակերտները ճանաչեն և կարողանան տարբերակել
եռանկյունաչափական պատկերները:
.Իմանան դրանց կիրառման
առանձնահատկությունները:
7.Համառոտ նկարագրությունը / կառուցվածքը,
տարբեր մասերի կենսագործումը և այլն/:
4-րդ դասարանի
աշակերտ Արամը ողջունելով ներկաներին նշեց , որ <<Սովորում ենք ,մտածում
և տրամաբանում>> ցուցատախտակի թարմացման նյութը վերաբերում է եռանկյունաչափական պատկերներին: Այնուհետև կրտսեր
դպրոցի աշակերտներից յուրաքանչյուրը բանաստեղծությամբ ներկայացրեց իր պատկերը՝ ցուցադրելով
այն:Երկրաչափական մարմիններից ընտրվել էին եռանկյունը , քառակուսին , ուղղանկյունը , բուրգը , կոնը , գլանը , քանի որ ողջ ուսումնառության ընթացքում առնչվելու են դրանց :
այն:Երկրաչափական մարմիններից ընտրվել էին եռանկյունը , քառակուսին , ուղղանկյունը , բուրգը , կոնը , գլանը , քանի որ ողջ ուսումնառության ընթացքում առնչվելու են դրանց :
8.Կահավորվածությունը՝
գերազանց:
9.Մասնակցում էին՝
1-4-րդ
դասարանների
աշակերտները:
10. Ներկաները. Տնօրեն՝ Մ. Գանդալյան , ուսուցիչներ , ծնողներ և աշակերտներ:
Комментариев нет:
Отправить комментарий