2.Անվանումը՝ Մ. Խորենացու <<Հայկ
և Բել>> առասպելական վեպը:
3.Կատարմանժամկետը՝
17.10.2015:
4.Պատասխանատուն՝
Ա. Մնացականյան:
5. Կազմակերպիչ /ներ/ը՝
Մ. Կոստանյան:
6.Նպատակ /ներ/ ը.
.Աշակերտները իմանան << Հայկ և Բել>> առասպելական
վեպի կառուցվածքը,
. կարողանան վերարտադրել նյութի
բովանդակությունը,
.Իմանան տեքստում առկա անծանոթ
բառերի և կապակցությունների բացատրությունը:
7.Համառոտ նկարագրությունը /կառուցվածքը, տարբեր մասերի կենսագործումը
և այլն/:
Աշակերտները դասաժամին աշխատեցին Րիվինի հակադարձ մեթոդիկայով` ըստ վերնագրերի տետրում համառոտագրելով տեքստի պարբերությունները,այնուհետև պարբերաբար զույգ կազմելով`
ներկայացրին իրենց սովորածը:
8.Կահավորվածությունը՝ գերազանց:
Ստեղծվել
է <<
Հայկ և Բել>>խորագրով ցուցապաստառ:
9.Ակտիվ
էին. Ալեքս Մուրադյանը, Արայիկ Գաբրիելյանը, Մարիա Մարկոսյանը, Սվետլանա Գրիգորյանը, Գագիկ Ստեփանյանը:
10. Ներկաները.Դպրոցի տնօրեն՝ Մ. Գանդալյանը,մեթոդմիավորման 3 նախագահը և 9-րդ դասարանի դասղեկը :
Комментариев нет:
Отправить комментарий