Ուսուցիչները
4-րդ օրը ուսումնասիրեցին << Ամփոփիչ գնահատում >> և << Անհատական ուսուցման
պլան/ԱՈՒՊ/>> մոդուլները:<< Ամփոփիչ գնահատում >> մոդուլը նվիրված էր գնահատման ձևերին ու տեսակներին, որտեղ հաշվի են առնված ներառական
հանրակրթության
ուսումնական
հաստատություններում
յուրաքանչյուր
սովորողի
այդ թվում հատկապես կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող սովորողների համար կիրառման գործնական մոտեցումներին և անհատական կարողությունների
հիման վրա յուրաքանչյուր սովորողի համար թեստային աշխատանքների մշակման մեթոդամանկավարժական մոտեցումներին:
Իսկ << Անհատական ուսուցման պլան >> մոդուլի ուսումնասիրման ժամանակ ուսուցիչներն խմբային աշխատանքի միջոցով քննարկեցին ուսուցչի, հոգեբանի , սոցիալական մանկավարժի, հատուկ մանկավարժի, ծնողի մասնակցությունը և դերը ԱՈւՊ-ի լրացման գործնթացում:
Комментариев нет:
Отправить комментарий