2.Առարկան՝ Քիմիա:
3.Կատարման ժամկետը՝ 04.02.2016թ.:
4.Պատասխանատուն՝ մ/մ նախագահ
6.Նպատակ /ներ/ ը.
Ուսուցման
կոլեկտիվ եղանակի՝<<Հասկացման բերող քարտերի>> մեթոդիկայի կիրառմամբ ուսումնական
պարապմունքի նպատակներին հասնելը:
7.Համառոտ նկարագրությունը /կառուցվածքը, տարբեր մասերի կենսագործումը
և այլն/:
Դիտարկող
ուսուցիչների կողմից պարապմունքի ընթացքին հետևելու համար քիմիայի ուսուցչուհի Ն.Ստեփանյանը
աշակերտին հրավիրեց գրատախտակի մոտ: Աշակերտը թեմայի ուսումնասիրությունը ինքնուրույն
կատարեց գրատախտակին: Հասկացման բերող քարտերը կազմել է մի քանի խումբ հարցերից ու առաջադրանքներից, որոնք անհրաժեշտ են.
ա/
Անցած նյութը ստուգելու, նորը հասկանալու համար
բ/
Նոր բառերն ու բառակապակցությունները հասկանալու համար
գ/
Ուսումնասիրվող նյութի իմաստն ըմբռնելու համար
դ/ Հասկացված նյութն ամրապնդելու և խորացնելու համար:
8.Կահավորվածությունը՝
լավ:
9. Ներկաները.
Տնօրեն՝ Մ.Գանդալյան, ԴԱԿ՝ Ա.Մնացականյան,
ուսուցիչներ՝ Ա.Պողոսյան, Մ.Ավագյան,Մ.Օսիպյան:
Комментариев нет:
Отправить комментарий