2.Անվանումը`<<Խաղ –մրցույթ կենսաբանությունից>>:
3.Կատարման
ժամկետը`16.02.2018թ.
4.Պատասխանատուն` Առարկայական մեթոդմիավորման նախագահ` Մ.Օսիպյան:
5.Կազմակերպիչ/ները/` Կենսաբանության ուսուցչուհի ` Ս.Փարսադանյան:
6.Նպատակ/ները/.
v Աշակերտները
կարևորեն կենսաբանության դերն ու նշանակությունը,ամրապնդեն գիտելիքները մարդու օրգան
համակարգերի մասին,իմանան ու կարևորեն վիտամինների դերի մասին:
7.Համառոտ
նկարագրությունը/ կառուցվածքը,տարբեր մասերի կենսագործումը և այլն/:
2018թ.-ի փետրվարի 16-ին Եղեգի միջնակարգ դպրոցում տեղի ունեցավ խաղ-մրցույթ կենսաբանություն առարկայից: Կենսաբանության ուսուցչուհի Ս.Փարսադանյանը ողջունեց ներկաներին ,ներկայացրեց մարդու օրգան համակարգերի դերն ու կարևորությունը մեր կյանքում,ապա բացատրեց խաղ- մրցույթի կանոնները:Խաղ-մրցույթին մասնակցում էին <<Սպիտակուցներ>> և <<Վիտամիններ> խմբերը,որոնց ավագները իրենց թիմերի անվանումների հետ կապված որոշակի տեղեկություններ հաղորդեցին ներկաներին:Խաղը ընթացավ 4 փուլով:Առաջին փուլում ուսուցչուհին առաջադրում էր հարցը ,որից հետո խմբերը միմյանց հետ խորհրդակցելուց հետո տալիս էին սպառիչ պատասխաններ:Երկրորդ փուլում էկրանի վրացուցադրվում էր մարդու օրգանների նկարները , իսկ աշակերտները տալիս էին հակիրճ պատասխաններ՝ նշելով տվյալ օրգանի անունը:Երրորդ փուլում թիմերից յուրաքանչյուրը առանձին-առանձին աշխատում էր ցուցապաստառի վրա՝ լրացնելով <<մարդուկ>> նկարը և տեղադրելով համապատասխան օրգանների տեղում: Չորրորդ փուլում թիմերը ներկայացրեցին մարդու կմախքը:Խաղի վերջում աշակերտները փակ աչքերով շոշափում և ճանաչում էին մրգերը և բանջարեղենները,հասկանալով,որ կողմնորոշվելուն նպաստում է շոշափելիքի զգայարանը: Այնուհետև յուրաքանչյուր խումբ տեղեկություն էր տալիս իր խմբի կողմից հավաքված մրգերի և բանջարեղենների մեջ պարունակվող վիտամինների օգտակարության մասին: Աշակերտները կարևորեցին յուրաքանչյուր վիտամինի դերն ու նշանակությունը,իսկ ուսուցչուհին կոչ արեց ներկաներին սնվել օգտակար վիտամիններ պարունակող մրգերով և բանջարեղեններով:
Խաղի վերջում հաղթեց <<Վիտամիններ>> թիմը և տնօրեն` Ա.Հովհաննիսյանի կողմից արժանացավ պատվոգրի:
8.Կահավորվածությունը` գերազանց: 9.Մասնակցում էին `7-րդ,8-րդ,9-րդ ,11-րդ ,12-րդ դասարանների աշակերտները:
2018թ.-ի փետրվարի 16-ին Եղեգի միջնակարգ դպրոցում տեղի ունեցավ խաղ-մրցույթ կենսաբանություն առարկայից: Կենսաբանության ուսուցչուհի Ս.Փարսադանյանը ողջունեց ներկաներին ,ներկայացրեց մարդու օրգան համակարգերի դերն ու կարևորությունը մեր կյանքում,ապա բացատրեց խաղ- մրցույթի կանոնները:Խաղ-մրցույթին մասնակցում էին <<Սպիտակուցներ>> և <<Վիտամիններ> խմբերը,որոնց ավագները իրենց թիմերի անվանումների հետ կապված որոշակի տեղեկություններ հաղորդեցին ներկաներին:Խաղը ընթացավ 4 փուլով:Առաջին փուլում ուսուցչուհին առաջադրում էր հարցը ,որից հետո խմբերը միմյանց հետ խորհրդակցելուց հետո տալիս էին սպառիչ պատասխաններ:Երկրորդ փուլում էկրանի վրացուցադրվում էր մարդու օրգանների նկարները , իսկ աշակերտները տալիս էին հակիրճ պատասխաններ՝ նշելով տվյալ օրգանի անունը:Երրորդ փուլում թիմերից յուրաքանչյուրը առանձին-առանձին աշխատում էր ցուցապաստառի վրա՝ լրացնելով <<մարդուկ>> նկարը և տեղադրելով համապատասխան օրգանների տեղում: Չորրորդ փուլում թիմերը ներկայացրեցին մարդու կմախքը:Խաղի վերջում աշակերտները փակ աչքերով շոշափում և ճանաչում էին մրգերը և բանջարեղենները,հասկանալով,որ կողմնորոշվելուն նպաստում է շոշափելիքի զգայարանը: Այնուհետև յուրաքանչյուր խումբ տեղեկություն էր տալիս իր խմբի կողմից հավաքված մրգերի և բանջարեղենների մեջ պարունակվող վիտամինների օգտակարության մասին: Աշակերտները կարևորեցին յուրաքանչյուր վիտամինի դերն ու նշանակությունը,իսկ ուսուցչուհին կոչ արեց ներկաներին սնվել օգտակար վիտամիններ պարունակող մրգերով և բանջարեղեններով:
Խաղի վերջում հաղթեց <<Վիտամիններ>> թիմը և տնօրեն` Ա.Հովհաննիսյանի կողմից արժանացավ պատվոգրի:
8.Կահավորվածությունը` գերազանց: 9.Մասնակցում էին `7-րդ,8-րդ,9-րդ ,11-րդ ,12-րդ դասարանների աշակերտները:
10.Ակտիվ էին` Էդիկ
Առաքելյանը,Գառնիկ Սահակյանը,Սվետլաննա Գրիգորյանը,Մարիա Մարկոսյանը,Ալեքս Պողոսյանը: 11.Ներկաները.
Տնօրեն ` Ա.Հովհաննիսյան, ուսուցիչներ և աշակերտներ:
Комментариев нет:
Отправить комментарий