6.Նպատակ /ներ/ ը.
.Աշակերտներին ծանոթացնել
նշանավոր աշուղների ու կոմպոզիտորների կյանքին, գործունեությանը: .Հետաքրքրություն առաջացնել երաժշտության
հանդեպ, հատկապես աշուղական;
7.Համառոտ նկարագրությունը /կառուցվածքը, տարբեր մասերի կենսագործումը և
այլն/Միջոցառումը, որը նվիրված էր <<Երաժշտություն սիրողներ չեն ծնվում , այլ դառնում են >> ցուցատախտակի թարմացմանը , սկսվեց մեծն տաղերգու Սայաթ –Նովայի բանաստեղծութ-յուների արտասանումով:Դասվար Անոււշ Պողոսյանը ներկայացրեց երաժշտությունը ՝ որպես մշակույթի բացառիկ երևույթ և միևնույն ժամանակ ամենաազդեցիկ և ամենանուրբ ոլորտնե-րից մեկը:Նախօրոք բաժանված 2 թիմերը ներկայացրեցին իրենց թիմի անդամներին և թիմի անունը կրող աշուղ Սայաթ-Նովայի և կոմպոզիտորԿոմիտասի կյանքն ու
գործունեությունը:-Այնուհետև Անուշ Պողոսյանը սալիկահանդեսի միջոցով ներկայացրեց խաղ-մրցույթի կանոն-ները:1-ին փուլում աշակերտներին տրվեցին երաժշտությանը վերաբերող շրջասույթներ , 2-րդ փուլում գուշակում էին երաժշտական մեղեդիները , որոնք նվագում էր դաշնամուրով Ժորա Մուսայելյանը ,իսկ 3-րդ փուլում փորձեցին կռահել, թե որ հայտնի, երգահաններն ու աշուղ-ներն են պատկերված նկարներում:Իրենց գեղեցիկ կատարմամբ հանդես եկան նաև 2-րդ դա-սարանի աշակերտուհիներ Անին , Անահիտը և Մարիանան՝ երգելով Կոմիտասի <<Կաքավիկ>> երգը, իսկ երաժշտության ուսուցչուհի Անուշ Պողոսյանը և 9-րդ
դասարանի աշակերտ Սվետ-լանա Գրիգորյանը երգեցին Սահաթ -Նովայի << Քանի վուր ջան իմ>> երգը: Միջոցառումն ավարտվեց 5-րդ , 6-րդ և 7-րդ դասարանի տղաների << Պիտի գնանք , վաղ թե ուշ >> հայրե-նասիրական երգով ՝ նվիրելով հայոց բանակում ծառայողներին: 2 թիմերն էլ իրենց ակտիվ մասնակցության համար տնօրեն Մերի Գանդալյանի կողմից արժանացան պատվոգրերի: 8.Կահավորվածությունը՝ գերազանց: Ստեղծվել է << <<Երաժշտություն սիրողներ չեն ծնվում , այլ դառնում են >> խորագրով ցուցատախտակը: 9.Մասնակցում էին՝ 1-9-րդ դասարանների աշակերտները:
10.Ակտիվ էին. Անի Գյուրջյանը, Անահիտ Գաբրիելյանը , Մարիանա Պողոսյանը ,Գոռ Ստեփանյանը, Ալեքս Պողոսյանը, Էդիկ Առաքելյանը, Մարգարիտա Գևորգյանը, Սվետլանա Գրիգորյանը և Հրանտ Գևորգյանը: 11. Ներկաները.Տնօրեն՝ Մ. Գանդալյան , ԴԱԿ ՝ Ա. ,ուսուցիչներ և ծնողներ:
Комментариев нет:
Отправить комментарий