2.Առարկան Համաշխարհային պատմություն:
3.Դասի թեման/
վերնագիրը <<Հարյուրամյա պատերազմ>>:
4.Կատարման
ժամկետը՝ 30.01.2017թ.:
5.Պատասխանատուն՝ Հումանիտար
մեթոդմիավորման նախագահ Մ. Կոստանյան:
7.Նպատակ /ներ/
ը.
·
Իմանա՝ ինչ տարածքային վեճեր
էին առաջացել Անգլիայի և Ֆրանսիայի միջև: Թվարկի
Ֆրանսիայում անգլիական թագավորներին անցած տարածքները:
·
Կարողանա՝ ցույց տա քարտեզի վրա Ֆրանսիայում անգլիական թագավորներին անցած
տարածքները:Ներկայացնել
հարյուրամյա պատերազմի ընթացքը,կարևոր
իրադարձությունների ժամանակագրությունը, պատերազմի
հետևանքները:
·
Գնահատել Ժաննա
դ’Արկի դերը հարյուրամյա պատերազմում և Ֆրանսիայի միավորումը նրա հետագա զարգացման
գործում։
·
Ուսուցման կոլեկտիվ եղանակի՝
<<Րիվինի հակադարձ>> մեթոդիկայի կիրառմամբ, ուսումնական պարապմունքի նպատակներին
հասնելը:
8.Համառոտ նկարագրությունը
/կառուցվածքը, տարբեր մասերի կենսագործումը և այլն/:
Դասի սկզբում ուսուցչուհի Ա.
Առաքելյանը
հարցերի միջոցով ամփոփեց հանձնարարված
դասը, կատարեց բանավոր հարցում: Աշակերտները
փոխվարժանքի միջոցով կրկնեցին նախորդ թեմաների տարեթվերն ու տերմինները: Նոր դասն ուսուցչուհին նախ ներկայացրեց համառոտ դասախոսությամբ` ուշադրություն դարձնելով
նաև աշակերտների կողմից քարտեզի յուրացմանը: Դասն ավելի տպավորիչ դարձնելու համար ցուցադրվեց
փոքրիկ տեսանյութ Ժաննա դ’Արկի մասին: Գնահատվեց Ժաննա դ’Արկի խաղացած մեծ դերը Ֆրանսիայի
ազատագրման գործում: Րիվինի հակադարձ մեթոդիկայի կիրառմամբ և հայտորոշիչ թեստի միջոցով
աշակերտներն ավելի ամրապնդեցին նոր դասից ստացած գիտելիքները:
10. Ներկաները. Տնօրեն՝
Մ.Գանդալյան, հումանիտար մեթոդմիավորման նախագահ Մ.Կոստանյան, ԴԱԿ Ն. Իսակյան,
անգլերենի ուսուցչուհի Մ. Օսիպյան, ռուսերենի ուսուցչուհի Հ. Գրիգորյան և ֆիզիկայի
ուսուցչուհի Մ. Ավագյան:
Комментариев нет:
Отправить комментарий