1.Օրվա իրադարձությունը՝ Խաղ-մրցույթ 2.Անվանումը՝ <<Ամենախելացին>> 3.Կատարման ժամկետը` 28.04.2017թ. 4.Պատասխանատուն՝ Առարկայական մեթոդմիավորման
նախագահ ՝ Անուշ Պողոսյան 5. Կազմակերպիչ /ներ/ը՝ Անուշ Պողոսյան, Մարինե Գրիգորյան
6.Նպատակ /ներ/ ը.
· . Զարգացնել աշակերտների տրամաբանությունը, արագ կողմնորոշվելու ունակությունը և մրցակցային տարրը
. Հարստացնել նրանց բառապաշարը
7.Համառոտ նկարագրությունը /կառուցվածքը, տարբեր մասերի կենսագործումը և այլն/:
<<Մայրենի >> առարկայի մակարդակի ուսումնասիրությունը եզրափակվեց <<Ամենախելացին>> խաղ-մրցույթով: 3-րդ դասարանի դասվար Անուշ Պողոսյանը ողջունեց ներկաներին և հարթակ հրավիրեց 8 մերօրյա հերոսներին՝ կրտսեր դպրոցի բոլոր աշակերտներին՝ նրանց մաղթելով տպավորիչ, դիտարժան և հետաքրքիր խաղ: Նախօրոք ձևավորվել էր հանձնաժողով , որը պետք է արձանագրեր արշակերտների արդյունքները :Յուրաքանչյուր մասնակից հանդես եկավ ողջույնի խոսքով՝ ներկայացնելով իր կենսագրական տվյալները , նախասիրություններն ու երազանքները՝ մեջբերելով նաև կյանքին և խաղին առնչվող մտքեր նշանավոր մտածողներից:Ամեն փուլից առաջ մասնակիցները կատարելով գաղտնազերծում քայլը՝ որոշում էին, թե ինչ հաջորդականությամբ պետք է խաղան : 1-ին փուլում նրանց տրվեց 2-ական հարց , որից հետո նվազագույն միավորներ վաստակած 2 աշակերտ լքեցին խաղը:Հաջորդ փուլ անցած 6 աշակերտ ըստ հերթականության պատասխանեցին իրենց նախընտրած թեմայի / <<Գոյական>>,<< Ածական>>, << Բայ >>, <<Թվական >>, <<Հնչյունաբանություն >> և << Գաղտնիք>> / հարցերին: Այս փուլից դուրս մնաց ևս 2 աշակերտ : 3-րդ փուլի համար նախատեսված էր գուշակել մուլտֆիլմների վերնագրերը:Հաղթող ճանաչվեց 4-րդ դասարանի աշակերտ Արամ Պողոսյանը ՝ դասվար Անուշ Պողոսյանի կողմից արժանանալով << Ամենախելացին>> կրծքանշանին: Տնօրեն Մերի Գանդալյանը,հիացած աշակերտների պատասխաններից, պատվոգրեր շնորհեց ոչ միայն ամենախելացի Արամին, այլ՝ 3-րդ փուլ անցած բոլոր աշակերտներին, ովքեր ցուցաբերել էին բարձր ակտիվություն: <<Ամենախելացին>> խաղ-մրցույթն իր ձևափաչով յուրովի էր , տարբերվող, կազմակերպված բարձր մակարդակով, և ամենակարևորը՝ դպրոցում անց էր կացվում առաջին անգամ: 8.Մասնակցում էին՝ 1- 4-րդ դասարանի աշակերտները
<<Մայրենի >> առարկայի մակարդակի ուսումնասիրությունը եզրափակվեց <<Ամենախելացին>> խաղ-մրցույթով: 3-րդ դասարանի դասվար Անուշ Պողոսյանը ողջունեց ներկաներին և հարթակ հրավիրեց 8 մերօրյա հերոսներին՝ կրտսեր դպրոցի բոլոր աշակերտներին՝ նրանց մաղթելով տպավորիչ, դիտարժան և հետաքրքիր խաղ: Նախօրոք ձևավորվել էր հանձնաժողով , որը պետք է արձանագրեր արշակերտների արդյունքները :Յուրաքանչյուր մասնակից հանդես եկավ ողջույնի խոսքով՝ ներկայացնելով իր կենսագրական տվյալները , նախասիրություններն ու երազանքները՝ մեջբերելով նաև կյանքին և խաղին առնչվող մտքեր նշանավոր մտածողներից:Ամեն փուլից առաջ մասնակիցները կատարելով գաղտնազերծում քայլը՝ որոշում էին, թե ինչ հաջորդականությամբ պետք է խաղան : 1-ին փուլում նրանց տրվեց 2-ական հարց , որից հետո նվազագույն միավորներ վաստակած 2 աշակերտ լքեցին խաղը:Հաջորդ փուլ անցած 6 աշակերտ ըստ հերթականության պատասխանեցին իրենց նախընտրած թեմայի / <<Գոյական>>,<< Ածական>>, << Բայ >>, <<Թվական >>, <<Հնչյունաբանություն >> և << Գաղտնիք>> / հարցերին: Այս փուլից դուրս մնաց ևս 2 աշակերտ : 3-րդ փուլի համար նախատեսված էր գուշակել մուլտֆիլմների վերնագրերը:Հաղթող ճանաչվեց 4-րդ դասարանի աշակերտ Արամ Պողոսյանը ՝ դասվար Անուշ Պողոսյանի կողմից արժանանալով << Ամենախելացին>> կրծքանշանին: Տնօրեն Մերի Գանդալյանը,հիացած աշակերտների պատասխաններից, պատվոգրեր շնորհեց ոչ միայն ամենախելացի Արամին, այլ՝ 3-րդ փուլ անցած բոլոր աշակերտներին, ովքեր ցուցաբերել էին բարձր ակտիվություն: <<Ամենախելացին>> խաղ-մրցույթն իր ձևափաչով յուրովի էր , տարբերվող, կազմակերպված բարձր մակարդակով, և ամենակարևորը՝ դպրոցում անց էր կացվում առաջին անգամ: 8.Մասնակցում էին՝ 1- 4-րդ դասարանի աշակերտները
9.Կահավորվածությունը՝ գերազանց
10. Ներկաները. Տնօրեն՝ Մ. Գանդալյան , ուսուցիչներ և աշակերտներ
Комментариев нет:
Отправить комментарий