1.Օրվա իրադարձությունը՝ <<Զատկի>> տոնախմբություն: 2.Անվանումը՝ <<Շնորհավո՛ր, Սուրբ Զատիկ>>: 3.Կատարման ժամկետը՝ 29.03.2016: 4.Պատասխանատուն՝ տնօրեն `Մ.Գանդալյան: 5. Կազմակերպիչ /ներ/ը՝ Հայոց եկեղեցու պատմության ուսուցչուհի՝ Ն. Ստեփանյան, 9-րդ դասարանի դասղեկ ` Մ. Օսիպյան, ծնողական խորհուրդ: 6.Նպատակ /ներ/ ը.
· ա/ Տոնել եկեղեցու կարևոր տոներից՝ Հիսուս Քրիստոսի հարության օրը: բ/ Սերմանել ազգային-հոգևոր դաստիարակություն: 7.Համառոտ նկարագրությունը /կառուցվածքը, տարբեր մասերի կենսագործումը և այլն/: Ազգագրական զուռնա-դհոլի երաժշտության ներքո ազդարարվեց միջոցառման սկիզբը: Տղաները կարկաչաներ չրխկացնելով քշեցին չար ուժերը:Այնուհետև հաղորդավարները փառաբանեցին Քրիստոսի ամենազոր հարությունը: Հնչեց հրեշտակի քաղցր բարբառը՝ <<Չէ աստ, այլ հարյավ>>: Քրիստոսի հարությունը դարձավ կյանքի ճանապարհ: Խորքից հնչեց Հիսուս Քրիստոսի խոսքը. <<Ես իսկ եմ հարություն և կյանք, ով հավատում է ինձ թեպետ և մեռնի, կապրի, և ով կենդանի է ու ինձ հավատում է, հավիտյան չի մեռնի>>: Հնչեցին եկեղեցական զանգերը և Հիսուսի նկարի առջև կատարվեց մոմավառություն, ընթերցվեց տերունական աղոթքը: Խմբերը ողջունեցին միմյանց.<<Քրիստոս հարյավ ի մեռելոց>>, <<Օրհնյալ է հարությունը Քրիստոսի>>: Աղջիկների երգչախումբը հնչեցրեց <<Թող հնչեն զանգերն ի լուր>> երգը: Այնուհետև երեխաները ներկայացրին Զատիկի տոնակատարությունն ու խորհրդանիշները: Հնչեց <<Սուրբ զատիկի ձվիկները>> երգը, և Միլենա Օսիպյանը կազմակերպեց զատկական խաղերը՝ ազգագրական և զատկական երաժշտության ներքո (Ձուկոտրոցի, ձուգլորիկ, ձուպտտոցի, խաղ-մրցույթ ձվերով): Վերջում դպրոցի <<Ազգային երգ ու պար>> խմբակի սաները ելույթ ունեցան <<Փափուրի>> ազգագրական պարով: Իսկ դպրոցի ծնողական խորհուրդը , դպրոցի ճաշարանում, զատկական սեղան պատրաստեց դպրոցի բոլոր աշակերտների համար: Աշակերտները համտեսեցին զատկական չամչով փլավ, ձու և քաղցրավենիքներ:
9.Մասնակցում էին 1-12-րդ դասարանների աշակերտները:
10.Ակտիվ էին. 6-7-րդ դասարանի աշակերտները;
11. Ներկաները. Տնօրեն` Մ. Գանդալյան, ուսուցիչներ, աշակերտներ և ծնողներ: 12. Հրավիրվածները. Մանկական կենտրոնի տնօրեն՝ Մայա Միրզոյան, Քրիտոնեական դատիարակության կենտրոնի Կապանի տարածաշրջանի պատախանատու՝ Նաիրա Ծատրյան:
Комментариев нет:
Отправить комментарий